June 14, 2005
Netsummary fixet - Seebach remixet - DR for kikset

En opfølger på en tidligere historie: Balder Olrik, Netsummary-redaktør, har både forklaret hvorfor der pludselig var et about.com-agtigt banner på alle linktargets på siden og gjort noget ved det. Der var simpelthen for mange lamme dyblinkere, og da netsummary poster mange store mediefiler gik det bare ikke at være så large når nu man bare lavede noget der var gratis. Sitet er fixet nu, så anti-dyblink kampagnen ikke går ud over off-site links.

Et stort target for dyblinkere var ifølge Balder den nu berømte Seebach video som både Ekstra Bladet, norske aviser og såmænd verdens mest populære weblog har haft fat i.
Jeg havde kun set en samlerpost til en linksamling for dårlig tysker-disco, men der var sørme også en direkte post der har trukket et stort publikum og derfra er Seebach rykket op i den højeste klasse af kult: Videon er blevet et remix og spoof target for bandet Jimmy Eat World. Tommy burde være stolt. (og det var nettet der gjorde det).

Og ikke at man ikke ved det sker, men vorherre til hest - en dag kunne man godt tænke sig at bare én "rettighedshaver til digitale medier" ville se i øjnene at katten er ude af sækken/løbet er kørt/lortet har ramt ventilatoren/man ikke skal græde over spildt mælk når de ser et link til en snippet af noget de synes er deres. Det er helt og aldeles utænkeligt at nogen kommer til at gå Seebach-løse i seng uanset hvor mange breve en hær af advokater sender til Netsummary.

Posted by Claus at June 14, 2005 02:34 AM | TrackBack (0)
Comments (post your own)
Help the campaign to stomp out Warnock's Dilemma. Post a comment.
Name:


Email Address:


URL:



Type the characters you see in the picture above.

(note to spammers: Comments are audited as well. Your spam will never make it onto my weblog, no need to automate against this form)

Comments:


Remember info?